Bual Bicara Bersama Datuk Husam Musa

Dewan Pemuda PAS Kawasan Sepanggar bersama-sama dengan Dewan Pemuda PAS Negeri Sabah telah menganjurkan program Bual Bicara bersama Datuk Husam Musa, Naib Presiden Pas Malaysia, bertempat di Tang Dynasty Hotel, Sepanggar.

Program ini telah dihadiri kira-kira 200 orang terdiri daripada pelbagai latar belakang masyarakat, anak muda, mahasiswa, pimpinan parti serta masyarakat umum. Turut hadir bersama ialah Dr. Raja Iskandar al-Hiss, yang juga Naib Ketua Dewan Pemuda Pas Malaysia.

Program bual bicara yang berlansung selama 2 jam ini, dipengerusikan sendiri oleh Saudara Abdillah Matlin, Ketua Dewan Pemuda Pas Kawasan Sepanggar.

Diharap dengan penganjuran program sebegini dapat mendekatkan lagi PAS dengan masyarakat dan menjelaskan isu-isu nasional kepada masyarakat khususnya di kawasan Sepanggar. Pada akhir majlis telah adakan sesi pelancaran Institut Kajian Strategik DPPK Sepanggar oleh Datuk Husam sendiri.

"Merakyat Perjuangan, Memimpin Perubahan"

Komen Via Facebook :
PERINGATAN: passepanggar.blogspot.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila tinggalkan pesan anda di sini

Post a Comment

 

powered by : www.blogger.com | designed by :ikhwan nain