Dewan Pemuda PAS Kawasan (DPPK) Sepanggar Santuni Mangsa Kebakaran Kg. Numbak.





6 Oktober 2013, Menggatal- Dewan Pemuda PAS Kawasan Sepanggar pada hari ini telah datang ke Dewan Masyarakat Menggatal bagi menyantuni mangsa kebakaran di Kg. Numbak selasa lalu. DPPK Sepanggar telah menyediakan juadah bubur lambuk kepada 300 orang mangsa kebakaran.

Setakat ini, mangsa kebakaran ditempatkan di Dewan Masyarakat Menggatal dan masih menunggu tindakan selanjutnya daripada Yang Berhormat Datuk Jainab ahli DUN Karambunai. Menurut salah seorang wakil mangsa kebakaran, mereka telah menerima bantuan berupa pakaian terpakai, keperluan makanan dan wang ringgit daripada badan-badan bukan kerajaan. Namun, bantuan yang dihulurkan masih belum mencukupi. Mangsa kebakaran masih mengharapkan bantuan daripada orang ramai.

Ketua Pemuda Pas Kawasan Sepanggar, Abdillah Matlin, dalam ucapannya dihadapan 300 orang mangsa kebakaran menyatakan DPPK Sepanggar akan berusaha membantu mangsa kebakaran dalam masa terdekat dan berharap orang ramai khususnya anak muda tampil menghulurkan bantuan kepada mangsa kebakaran.

"Di p
eringkat kita, Pemuda Pas Sepanggar, sangat berbesar hati menghulurkan sedikit sumbangan kepada mangsa kebakaran. Dan selepas ini akan berusaha mengumpulkan lebih banyak sumbangan kepada anda (mangsa). Saya turut menggesa masyarakat, khususnya anak muda dapat tampil menghulurkan sumbangan kepada mangsa kebakaran Kg.Numbak".

Mangsa kebakaran Kg. Numbak mengucapkan jutaan terima kasih kepada DPPK Sepanggar diatas juadah yang disediakan. Pada tahun ini sahaja, Kg. Numbak telah mencatatkan kebakaran sebanyak 2 kali. Kg. Numbak juga merupakan salah sebuah kampung yang terlibat dalam projek pembangunan jalan raya di Sepangar oleh pihak kerajaan

Komen Via Facebook :
PERINGATAN: passepanggar.blogspot.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

4 telah berpesan-pesan

lamiss ibrahim said...

nice
شركات تخزين العفش
Prokr.com
شركات نقل عفش بالدمام
Albyaan.com
نقل اثاث
Prokr.org
شركات نقل عفش بالمدينة
<a href="http://shoala.net/movers/al-madina-yanbu-companies/

Unknown said...

خدمة مهمة جدا لصيانة تسرب المياه والتحقق من سلامة مواسير المياة , عند حدوث كشف تسربات المياه
مشكلة في منزلك اتصل بنا وسوف يصلك الفني للكشف على المشكلة واعلامك بالمشكلة , الامانة هي عنواننا نحن حريصون كل الحرص على تقديم خدمة متميزة لسلامة منزلك اتصل ب افضل شركة كشف تسربات المياة بالرياض شركة كشف تسربات المياه بالرياض
كشف تسربات المياه بالرياض
كشف تسربات بجدة
كشف تسربات المياه بجدة
اذا كنت تبحث عن افضل شركة تنظيف بالرياض مجربة اتصل بنا واطمئن انت في المكان المناسب فنحن الأقدم والافضل في مجال النظافة العامة . شركة تنظيف فلل بالرياض

شركة المهندس للخدمات المنزلية said...
This comment has been removed by the author.
حاتم النجار said...


شركات صرف صحى بالدمام
شركات صرف صحى بالخبر
شركات صرف صحى بالجبيل
شركات صرف صحى بالاحساء
شركات صرف صحى بالقطيف

Post a Comment

 

powered by : www.blogger.com | designed by :ikhwan nain