Program Pemuda Turun Kawasan

Terlebih dahulu seluruh jawatankuasa pemuda PAS kawasan Sepanggar mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak. Semoga Ramadhan kali ini adalah Ramadhan yang terbaik dari tahun-tahun sebelum ini. Teruskan pesta Ibadah.



Juga sempena dengan suasana ramadhan kali ini, beberapa program telah di aturkan oleh pemuda. Antaranya JK Pemuda telah memutuskan untuk melaksanakan program induk iaitu 'Program Pemuda Turun Kawasan' atau lebih dikenali sebagai 'prokas'. Antara program yang akan diaturkan adalah mengimarahkan masjid dan surau di sekitar Karambunai. Selain dari itu program edaran risalah berbentuk penerangan dan dakwah juga akan diadakan di beberapa 'bazar ramadhan' terpilih.

Semoga dengan adanya usaha seperti ini akan menambahkan lagi kefahaman masyarakat terhadap Islam seterusnya menjadikan masyarakat Malaysia sentiasa berada dalam keadaan sejahtera dan selamat.

Amir Saifuddin Samsuddin
Ketua Pemuda Pas Kawasan Sepanggar.

Komen Via Facebook :
PERINGATAN: passepanggar.blogspot.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

1 orang telah meninggalkan pesan

MOD Zon Utara said...

salam perjuangan....
teringat sahabat lama sewaktu di KUiTTHO dahulu...
7581858 - Lt. Muda Zulkifly zanudin....
ada kesempatan kunjungi blog Dewan Pemuda Pas Kubang Pasu...http://dppkubang-pasu.blogspot.com/

Post a Comment

 

powered by : www.blogger.com | designed by :ikhwan nain