Pemuda PAS Sepanggar menyampaikan sumbangan buku Iqra

Dewan Pemuda PAS kawasan Sepanggar terus menabur bakti kepada masyarakat setempat dengan menyampaikan sumbangan 50 buah buku Iqra untuk kegunaan kelas KAFA di salah sebuah masjid di Inanam. Sumbangan yang disampaikan disempurnakan oleh Ketua Dewan Pemuda PAS Malaysia sendiri yang berada di Sabah baru-baru ini.

 Bergambar bersama-sama wakil guru KAFA yang menerima sumbangan buku Iqra

Pada ucapan ringkas beliau, Ust. Nasaruddin Hassan Tantawi mengingatkan agar masjid perlu sentiasa diimarahkan dengan majlis-majlis ilmu, kerana ianya sebahagian dari perjuangan umat Islam bagi memastikan generasi akan datang merupakan generasi yang cintakan Islam.

DPP Sepanggar sentiasa dan akan terus berbakti kepada masyarakat dari masa kesemasa. Sehubungan dengan itu kami mengalu-alukan sumbangan dari para penyumbang yang ingin membantu. 

"PAS Pilihan Rakyat Sabah"

Komen Via Facebook :
PERINGATAN: passepanggar.blogspot.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
 

powered by : www.blogger.com | designed by :ikhwan nain