Munaqashah Ucapan Dasar oleh Ust. Nasaruddin Tantawi

17 Oktober (Kota Kinabalu): Bertempat di Dewan Likas, telah berlangsung program Munaqashah Ucapan Dasar yang di sampaikan oleh Ust Nasaruddin Hassan Tantawi yang juga Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat. Pada sesi pembentangan kertas kerja Ust. Nasaruddin telah menggariskan 10 peraturan Am yang perlu dilaksanakan oleh ahli PAS bagi menjayakan ucapan dasar.

Pembentangan kertas kerja munaqashah oleh Ust. Nasaruddin Hassan

Munaqashah pada kali ini mencatatkan satu lagi sejarah besar PAS, khususnya PAS kawasan pantai barat, yang mana 11 kawasan telah menghantar wakil bagi mengikuti munaqashah pada kali ini. Antaranya ialah Tenom, Keningau, Papar, Beaufort, Putatan, Sepanggar, Tuaran, Kota Belud, Kudat, Kota Marudu dan Pitas. Kehadiran peserta yang melebihi 100 orang peserta melangkaui jangkaan penganjur.

Pada majlis tersebut juga, telah diadakan majlis penyerahan borang keahlian PAS oleh kawasan Beaufort (penaja). Sebanyak 120 borang keahlian baru dari masyarakat setempat telah diserahkan kepada Ust. Nasaruddin Hassan Tantawy.

Tahniah diucapkan kepada Dewan Pemuda PAS negeri Sabah yang telah berjaya menganjurkan program ini.

Kehadiran peserta dari 11 PAS kawasan

Penyerahan borang keahlian oleh PAS kawasan Beaufort

Peserta memberi tumpuan kepada pembentangan munaqashah

Komen Via Facebook :
PERINGATAN: passepanggar.blogspot.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila tinggalkan pesan anda di sini

Post a Comment

 

powered by : www.blogger.com | designed by :ikhwan nain