Sepanjang Perjalanan Ke Sandakan Sempena Himpunan Isu Tanah

23 Oktober (Sandakan): Sempena Himpunan Rakyat Sabah Isu Tanah (HEMPAS) yang akan diadakan pada 24 Oktober (ahad) Dewan Pemuda PAS kawasan Sepangar bersama-sama 15 orang anggota telah berkonvoi ke Sandakan. Turut sama di dalam konvoi ini ialah Saudara Mazlan Aliman, AJK PAS Pusat yang juga penyelaras HEMPAS.


Rombongan bersiap sedia untuk mengedar risalah

Saudara Mazlan Aliman sedang menyampaikan ceramah di atas kenderaan

Perjalanan konvoi ini telah singgah dibeberapa lokasi untuk mengedarkan risalah, antaranya pekan Kundasang, Ranau dan Telupid. Selain dari itu, ceramah juga turut diadakan di beberapa lokasi terpilih. Konvoi telah bergabung dengan kawasan Keningau, Kota Belud dan Membakut di Pekan Ranau. Pada perjalanan tersebut, kami telah bertembung dengan pergerakan berpuluh trak serta kenderaan polis yang juga bergerak ke Sandakan. Diharapkan pasukan polis akan bertugas menjaga keselamatan sepanjang proses pilihanraya dengan penuh tanggungjawab.

Rombongan selamat tiba di Sandakan pada pukul 9 malam.

Komen Via Facebook :
PERINGATAN: passepanggar.blogspot.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

1 orang telah meninggalkan pesan

rokaa said...



تنظيف الخزانات يحتاج الى مواد مصرح بها لاستخدام فى خزانات المياه لابد ان تتم عملية غسيل خزانات بجدة عن طريق افضل شركة غسيل خزانات بجدة محترفة تعمل على تطهير و تعقيم الخزانات

Post a Comment

 

powered by : www.blogger.com | designed by :ikhwan nain