Jentera pilihanraya PAS kawasan Sepangar bersedia menghadapi PRU ke 13

23 Jan, Likas: PAS kawasan Sepangar bersama-sama dengan sayap muslimat dan pemuda serta dewan Ulama kini telah bersedia bagi menghadapi PRU ke13 sekiranya Barisan Nasional membubarkan Parlimen pada bila-bila masa. Kesungguhan ini telah dinyatakan pada Bengkel Pilihanraya Kawasan yang diadakan baru-baru ini.

Bengkel yang menghimpunkan seluruh jentera parti itu telah dihadiri lebih 60 peserta, membuktikan kesungguhan untuk membawa perubahan pada pilihanraya akan datang. Pada bengkel tersebut beberapa tajuk penting telah dibentangkan kepada peserta. Manakala pada ucapan aluan YDP Pas kawasan, Hj. Ali Hamzah, beliau mengingatkan pada semua jentera agar bersiap siaga sekiranya pilihanraya berlaku pada masa terdekat. Menurut beliau lagi, kesungguhan setiap anggota jamaah adalah sangat diharapkan bagi memastikan kemenangan PAS di kawasan Sepangar.
 

Pembentangan dari setiausaha Jabatan Pilihanraya PAS Negeri Sabah

Manakala pada sebelah petangnya, para peserta telah diberi 'tugas lapangan' bagi bertemu dengan masyarakat setempat. Ianya adalah bagi mendapat maklum balas dari penduduk tentang masalah yang mereka hadapi.

Komen Via Facebook :
PERINGATAN: passepanggar.blogspot.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila tinggalkan pesan anda di sini

Post a Comment

 

powered by : www.blogger.com | designed by :ikhwan nain